Saint Lucia, partea a II a

Sudul insulei

Saint Lucia Souferiere

As fi vrut sa luam doua cazari in Saint Lucia, una in nord si una in sud ca sa putem vizita toata insula distanta intre ele fiind considerabila. Cum nu am gasit nimic care sa ne multumeasca, am luat o excursie cu barca sa mergem la Soufriere, Gradinile Botanice si Vulcani.

Excursia am luat-o de la firma de unde am avut si transfer hotel-aeroport si retur.

Pe barca spre Soufriere

Am plecat dimineata de la hotel cu un autobuz pana la Castris in port unde am urcat pe barca. Drumul pana la Soufriere a fost de aproximatov doua ore. A fost foarte placut iar peisajul iti taie rasuflarea.

Marigot bay

Gradinile Botanice

Odata ajunsi in Soufriere, am fost preluati de un autobuz si am urcat direct la Gradinile Botanice. A fost un drum usor de 10 minute. Ziua in care am fost in excursie, a fost una ploioasa. In Saint Lucia este clad si cand ploua si nu ploua sustinut ca la noi, dupa o rafala de 5 minute, iese iar soarele. Prin urmare ploaia nu ne-a deranjat prea tare.

Saint Lucia Gradinile Botanice
Nucsoara
Saint Lucia gradinile Botanice
Floare de nucsoara

La Vulcani nu am mai fost de frica mirosului puternic de oua clocite. Am ales sa ne invartim prin Soufriere prin port. Nu pot sa spun ca am vazut mare lucru.

La prima vedere, Soufriere arata a mahala. Erau foarte multi turisti britanici si germani. Multi erau familii cu copii mici, asta spre deosebire de Nord.

Vedere dintr-un restaurant din port

Vedere din restaurant spre Soufriere

Marigot bay

La Marigot Bay am fost de doua ori. Prima data am trecut cu barca la intoarcere din Soufriere si a doua oara am sunat-o pe Harleene de la compania de transfer si ne-a dus de dimineata si ne-a luat inapoi seara.

Este un loc superb!

Saint Lucia Marigor Bay Beach

Plaja este minuscula si se ajunge cu o barca mica, 3 minute dureaza traversarea. E ca o mica insulita.

Cadrul natural insa este alta poveste. Apa inconjurata de padure tropicala, velierele care pleaca din port, toate alcatuiesc un peisaj efectiv de vis.

Saint Lucia Marigot Bay
saint Lucia Marigot Bay

Urmeaza si partea a-III-a, Saint Lucia food.

Pentru prima parte follow the link http://mirelaivascu.ro/2020/03/23/saint-lucia/